loading...

astor

بازدید : 0
پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 زمان : 10:56

تخفیفات بزرگ در جمعه سیاه

خرید با تخفیف های عالی همیشه جذاب و هیجان انگیز بوده است. جشنواره‌ها و مناسبت‌هایی که در طول سال با هدف حراج محصولات برگزار می ‌شوند منجر به هجوم مشتریان می‌ شوند که اغلب برای هر دو طرف سودآور است؛ مشتریانی که می‌ توانند محصولات مورد نظر خود را با قیمت‌های پایین‌تر، اغلب کمتر از قیمت‌های بازار به دست آورند، سود حاصل از تعداد زیاد مشتریان و فروش بالا و فروشندگانی که محصولات خود را ثابت نگه می دارند. بلک فرایدی یکی از بزرگ ‌ترین و معروف‌ ترین حراج‌های جهان است که هر ساله در پایان نوامبر و قبل از شروع سال نو آمریکایی برگزار می ‌شود، حراجی فوق ‌العاده که مشتریان زیادی را ساعت‌ها قبل از باز شدن فروشگاه‌ها در صف‌های طولانی به سمت خود می ‌کشاند تا بتوانند خرید منطقی بسیاری از اقلام مورد نیاز خود را برای سال آینده خرید نمایند.

بلک فرایدی فرصتی عالی برای فروشندگان است تا در مدت زمان کوتاهی فروش بزرگی داشته باشند. این روز به دلیل آن که به تعطیلات آخر سال نزدیک است، معمولا شلوغ‌ترین روز خرید در کل سال محسوب می ‌شود. اما ایده اصلی حراج جمعه، تخفیف در همه چیز است. فروشگاه هایی با تخفیف و حاشیه سود کمتر که مشتریان را تشویق می کرد تا در شب سال نو تقاضا را با هزینه کمتر برآورده کنند، این اقلام معمولاً محصولات بسیار جذابی مانند گوشی های پرچمدار، تلویزیون های بزرگ، جدیدترین نسل دوربین ها یا جدیدترین و گران ترین لباس ها در بازار هستند و با تخفیف های شگفت انگیز حتی 70 درصد از قیمت اصلی خود ارائه می شوند. طبیعی است که فروشندگان این اقلام را با ضرر عرضه می کنند و فروش عمده نیز غیر منطقی است. به همین دلیل محصولات با تخفیف ویژه محدود بوده و معمولا در ثانیه اول حراج به پایان می رسند. با تهیه بلیط هواپیما لحظه آخری مشهد استانبول از سایت آس چارتر از مزایا و تخفیفات ویژه ای برخوردار شوید.

بازدید : 2
چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 زمان : 9:15

سواحل و بنادر تفریحی بندرعباس

یکی از مقاصد گردشکری، تفریحی و صنعتی در ایران جنوب کشورمان می باشد، شهر ها و جزایر زیبای جنوبی از پزطرفدار ترین مقاصد تفریحی و گردشگری در بین مردم ایران و جهان شناخته شده است. بندرعباس شهر جنوبی و گرم با مردمی خونگرم و مهمانواز که دارای جاذبه های گردشگری فراوان و امکانات رفاهی و تفریحی بسیاری می باشد، بندرعباس یک شهر اقتصادی که دارای بمادر مهم تجاری است و از نظر صنعتی یکی از مهم ترین مراکز برای فعالیت‌های تجاری و اقتصادی ایران محسوب می شود. در ادامه آس چارتر قصد دارد به معرفی یکی از جاذبه های دیدنی این شهر ساحلی بپردازد تا پایان این مقاله همراه ما باشید. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمترین هزینه و کمتر از سه دقیقه بتوانید بلیط هواپیما ارزان چارتر تهران بندرعباس را به راحتی از این سامانه دریافت نمایید.

بازدید : 2
سه شنبه 25 ارديبهشت 1403 زمان : 10:16

تالار دفاع مقدس

در این قسمت تصاویر و پوسترهای فیلم های سینمایی دفاع مقدس را می توانید مشاهده نمایید.

تالارهای باقی مانده موزه سینما

از بخش های این موزه می توانیم به تالار سینمای کودک‌ونوجوان، تالار تماشاخانه موزه سینما، تالار صدا و دوبله موزه سینمای ایران، عمارت شاه‌نشین، تالار علی حاتمی، تالار خانه فرهاد و تالار نام‌آوران سینمای ایران اشاره کنیم همچنین در این بخش 40 هزار عکس از هنرمندان سینمای ایران، 50 هزار جلد نشریه سینمایی، 3 هزار قطعه از مستندات تاریخی و قراردادها، 2500 عدد پوستر فیلم و 4 هزار نمایش‌نامه و فیلم‌نامه را که نگه داری می شود می توانید ببینید از دیگر نکاتی که هنگام وارد شدن به این موزه باید بدانید عکاسی است یعنی برای عکاسی کردن حتما باید اجازه بگیرید.

کافه های باغ فردوس

در این مجموعه بعد از دید و بازدید و خستگی بعد از پیاده روی می توانید به کافه هایی که دراین مجموعه قرار دارد سری بزنید از جمله این کافه ها، کافه سینما و کافه ویونا است که در غرب عمارت و بالای سالن سینما توگراف قرار دارد و دارای دو فضای باز و یک سالن بسته می باشد نام فضای باز این کافه ها محوطه‌ی پالت و تراس آفتاب‌- مهتاب است، برای دیدن این کافه ها و استفاده و از ان می توانید بلیط ارزان هواپیما کیش تهران را تهیه نمایید و از فضای باز کافه استفاده نمایید.

کافه ویونا را می توانید بعد از ورودی محوطه باغ در سمت چپ و کنار جوی اب وسط باغ مشاهده نمایید این کافه هم شامل فضای بیرونی و داخلی است.

مجسمه های باغ فردوس

در این باغ می توانید دو مجسمه را مشاهده نمایید که علت وجود هر کدام از انها را خواهیم گفت اولین مجسمه مربوط به بوعلی حسن‌ بن حسن هیثم می باشد که این شخص یک دانشمند بزرگ ایرانی و ملقب به ابن هیثم است حال می خواهید علت ان را بیابید، علت تحقیقات ویژه ای درباره نور و بینایی بوده است که برای اولین بار اتاق تاریک را در کتاب المناظر خودش را به کار گرفته است اختراع این اتاق تاریک باعث شد تا بعد ها تحول بزرگی در صنعت عکاسی به وجود بیاید که همین باعث شد تا سینما اختراع بشود و به همین خاطر مجسمه این شخص در وسط باغ قرار دارد و از مجسمه های دیگر می توانیم به مجسمه برنزی از سهرودی و در اخر یک مجسمه نیم تنه از استاد عزت الله انتظامی را خواهید دید که روبه رو موزه است.

بازدید : 7
دوشنبه 24 ارديبهشت 1403 زمان : 17:34

آرامگاه اوحدی مراغه

یکی از مهم ‌ترین آثار تاریخی در شهر مراغه آرامگاه شیخ رکن ‌الدین مراغه‌ ای است، مقبره موجود در این آرامگاه مربوط به رکن‌الدین ابوالحسن مراغی مشهور به اوحدی مراغه ‌ای می باشد وی یکی از عارفان و شاعران پارسی ‌گوی مشهور دوره ایلخانی بوده است. آرامگاه شیخ رکن ‌الدین مراغه‌ ای درون باغی سرسبز قرار گرفته است، این مقبره از نظرمعماری یه شکل مربع می باشد و کف آن سنگ فرش شده است، و برای رسیدن به مقبره باید از سه پله به سمت بالا بروید. این آرامگاه در ۳۰ بهمن سال ۱۳۸۶ هجری شمسی با شماره ۲۱۰۸۰ ثبت ملی شد.

گنبد غفاریه

گنبد غفاریه از دیگر بناهای تاریخی در مراغه است که در زمان حکومت ایلخانیان توسط پادشاه ایلخانی سلطان ابوسعید بهادرخان در قرن هشتم در سال 725 و 728 هجری قمری ساخته شده است. گنبد غفاریه چهارمین مزار از مزارهای پنجگانه محسوب می شود. گنبد غفاریه داری بنایی آجری و مربعی شکل است و شامل دو طبقه است که بر بالای سکویی سنگی و سردابه دخمه ای قراردارد. گنبد این بنا دارای گنبدی با دو پوشش می باشد، که در سال های اخیر از بین رفته و دوباره توسط سازمان میراث فرهنگی تعمیر و مرمت شده است. این بنا همچنین دارای ستون هایی می باشد که در 4 گوشه این بنا قرار گرفته است، و با آجر روی آنها تزئین شده است.

بهترین فصل سفر به مراغه

مراغه همانطور که گفتیم دارای جاذبه های تاریخی بسیار زیادی می باشد و این شهر بخاطر قرار گیری در دامنه جنوبی کوه سهند و مجا.رت با رودخانه صوفی چای دارای تابستان‌های معتدل و زمستان‌های سردی می باشد. از این رو بهترین فصل برای سفر به مراغه نیمه ی اول سال فصل های بهار و تابستان می باشد. که هوا در این منطقه بسیار عالی و متعادل می باشد. با تهیه بلیط چارتر هواپیما ارزان تهران تبریز در سامانه آس چارتر از مزایا و تخفیفات ویژه ای برخوردار شوید.

نویسنده: شادی شادکام

بازدید : 3
دوشنبه 24 ارديبهشت 1403 زمان : 10:31

موزه های قشم

قشم یکی از زیباترین جزیره های ایران است، قشم با ۱۵۰۰ کیلومتر مربع وسعت به‌عنوان بزرگ ‌ترين جزيره خليج فارس محسوب می‌ شود. این جزیره زیبا در ناحیه آب‌ وهوایی نیمه‌ استوایی قرار دارد، به همین خاطر علاوه بر داشتن آب و هوای خوب دارای جاذبه های گردشگری فروانی است که سالانه تعداد زیادی گردشگر و مسافر برای سفر قشم را انتخاب می کنند، مطمئنا قشم بهترین گزینه برای سفر شما خواهد بود شما می توانید در این جزیره به تفریحات آبی، جزیره گردی، و بازدید از جاذبه های تاریخی و طبیعی و همچنین بازدید از موزه های قشم بپردازید، در این مقاله آس چارتر به معرفی موزه های قشم می پردازد. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمترین هزینه و کمترین زمان بتوانید بلیط هواپیما چارتر ارزان تهران قشم را از این سامانه تهیه نمایید.

بازدید : 4
يکشنبه 23 ارديبهشت 1403 زمان : 13:56

رستوران درسا قلهک دره تهران

رستوران قلهک دره یکی از رستوران های پرطرفدار در تهران که در منطقه ای خوش آب و هوا در محیطی دلپذیر قرار گرفته است، در منوی این رستوران انواع کباب های خوشمزه قرار دارد که با بهترین کیفیت و بهترین مواد تهیه شده است، این رستوران دارای پرنسلی مجرب و کاربلد و آشپزهای حرفه ای می باشد، دکوراسیون این رستوران بسیار شیک و جذاب می باشد. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمتر از سه دقیقه بتوانید بلیط هواپیما ارزان لحظه آخری کیش تهران را به راحتی در این سامانه تهیه نمایید.

آدرس رستوران درسا قلهک دره: تهران، همت غرب، بعد از پل آزادگان، ورودی آبشار تهران، خیابان اردبیلی، بین شهرک ثامن و اسکان سبز، باغ قلهک دره

رستوران کاه گل تهران

رستوران کاه گل یکی از رستوران های سنتی تهران با فضایی گرم و دلنشین و دکوراسیونی جذاب با چیدمان سنتی با کادری مجرب و بهترین سرآشپزها با منویی با انواع غذاهای سنتی ایرانی به یکی از پرطرفدارارین رستوران های در شمال تهران تبدیل شده است، در منوی این رستوران انواع متنوع غذاها همچون: ، چلو کباب سلطانی مخصوص گوسفندی، چلو کباب برگ گوسفندی، چلو کباب بختیاری، چلو کباب کوبیده مخصوص، چلو کباب لقمه مخصوص، چلو جوجه کباب سینه، چلو جوجه کباب با استخوان، چلو کباب وزیری، چلو کباب لقمه نگین دار، چلو جوجه کباب مخصوص ران، خوراک بال و کتف کبابی، میرزاقاسمی، کشک بادمجان، خوراک ناگت، خوراک کوکتل پنیر، چلو ماهی قزل‌آلا، زرشک پلو با مرغ، دیزی سنگی مخصوص گوسفندی و محبوب ترین غذای این رستوران چلو کباب شیشلیک مخصوص کاه گل می باشد.

آدرس رستوران کاه گل: تهران، خیابان شریعتی، پایین تر از حسینیه ارشاد، روبروی نمایندگی دلونگی

بازدید : 3
يکشنبه 23 ارديبهشت 1403 زمان : 10:08

بازار سنتی تبریز ایران

از دیگر بازارهای معروف در جهان بازار سنتی تبریز در ایران می باشد، بازار سنتی تبریز بزرگ ‌ترین بازار سرپوشیده ‌ی جهان با مساحتی حدود یک‌ کیلومتر مربع که دارای بخش های مختلفی همچون بازارچه ‌ها، تیمچه‌ ها، سراها و کاروانسراهای متعدد می باشد و حدود ۵۰۰.۵ حجره، مغازه و فروشگاه، ۴۰ شغل متفاوت، ۳۵ سرا، ۲۵ تیمچه، ۲۰ مسجد، ۲۰ راسته و راسته ‌بازار، ۱۱ دالان و ۹ مدرسه ‌ی دینی در خود جای داده است، بازار سنتی تبریز در گذشته در میان چهارراه جاده ‌ی ابریشم قرار داشته و در آن زمان دارای رونق بسیار بالایی بوده و با کشورهای مختلف آسیایی، آفریقایی و اروپایی داد و ستد داشته است. با تهیه بلیط هواپیما تهران تبریز در سایت آس چارتر از تخفیفات ومزایای ویژه ای برخوردار شوید.

بازار کاشگار چین

یکی دیگر از بازارهای معروف در جهان بازار محلی کاشگار چین می باشد که مانند بازار چاتوچاک تایلند بسیار شلوغ می باشد و روزانه حدود ۲۰۰ هزار نفر از این بازار دیدن می کنند، بازار کاشگار چین از جالب ترین بازارهای جهان که در آن می توانید هر آنچه را که می خواهید تهیه و حتی بفروشید، در بازار کاشگار چین از اسب گرفته تا اثاث منزل، شیر مرغ تا جان آدمیزاد، قالی، میوه، مهره و سنگ قیمتی و نان و اسب و دام و احشام و… خرید و فروش می رود، بازار کاشگار چین دارای وسعت بسیار زیادی است و بزرگ ‌ترین بازار فضای باز در جهان بشمار می رود.

بازار پایک پلیس آمریکا

بازار پایک پلیس در شهر سیاتل ایالت واشنگتن آمریکا قرار دارد، این بازار معروف در دیدنی ترین منطقه های آمریکا واقع شده است و یک مکان توریستی در آمریکا محسوب می شود، بازار پایک پلیس آمریکا از قدیمی ‌ترین بازارهای آمریکا که مربوط به 100 سال پیش دوران قدیم آمریکا می باشد، بازار پایک پلیس آمریکا حدود 4 هکتار مساحت دارد و در آن کالاهایی همچون کتاب و عتیقه ‌جات، محصولات تولیدکنند گان محلی، ماهی و… به فروش می رسد، بازار پایک پلیس آمریکا از شلوغ ترین بازارهای جهان که روزانه میزبان حدود 40 هزار بازدید کننده می باشد.

بازدید : 5
شنبه 22 ارديبهشت 1403 زمان : 11:10

تزیینات کاخ کرملین

داخل کاخ کرملین دارای معماری و طراحی های بی نظیر و تزیینات منجصربفردی می باشد، از این تزئینات می توان به تزیینات طلا کاری و نقاشی ‌های دیواری، گنبد های طلایی و نقاشی ‌های مذهبی، تزیینات داخلی ظریف آن اشاره کرد. با تهیه بلیط هواپیما تهران مسکو در سایت آس چارتر از تخفیفات ومزایای ویژه ای برخوردار شوید.

بازدید : 7
پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403 زمان : 16:25

باغ دولت آباد یزد بلند ترین بادگیر دنیا

از باغ های قدیمی شهر یزد باغ دولت اباد چهار منار یزد است که این باغ بلندترین بادگیر خشتی دنیا را دارد، ارتفاع این بادگیر 8/33 متر است. شما هم اگر می خواهید با بلند ترین بادگیر دنیا اشنا بشوید بلیط چارتری کیش یزد خود را از سایت اس چارتر تهیه کنید و به این شهر سفر کنید.

تاریخچه باغ دولت آباد یزد

باغ دولت اباد یزد در اواخر دوران افشاریه، در سال 1160 هجری قمری توسط شخصی به نام علی رضائیان صباغ که معروف به (خان بزرگ ) سرسلسله خاندان خوانین یزد بنا شد. این خان ابتدا قناتی به طول 65 کیلومتر را بنا کرد و اب را از مهریز به یزد و باغ دولت اباد یزد می رساند و پس از ان مجموعه حکومتی را ساخت. مساحت این باغ حدود 000/70 متر مربع و شامل ساختمان ها، حوض ها، ابنما می باشد و همچنین دارای درختان انار و انگور که محیط زیبایی را فراهم اورده است می باشد.

قدمت این قنات به بیش از 200 سال می رسد و از 5 رشته تشکیل شده است، این قنات از ارتفاعات مهریز سرچشمه می گیرد و پس از به کار انداختن چند اسیاب ابی باغ دولت اباد یزد را ابیاری می کرده است در حال حاضر این باغ توسط چاه نیمه عمیق مجاور ابیاری می شود، همچنین جالب است بدانید باغ دولت اباد یزد در اثار ملی ایران و یونسکو به ثبت رسیده است.

بازدید : 4
پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403 زمان : 9:34

غذاهای محلی ارومیه

غذاهای محلی ارومیه بسیار متنوع هستند و البته بسیار هم متفاوتند. شاید اگر از آن دسته افرادی باشید که کمتر به ارومیه سفر کرده باشید حتی نام این غذاها هم برای شما بیگانه باشد. آس چارتر دراین مقاله شما را با غذاهای خوشمزه ومحلی ارومیه آشنا می کند. آس چارتر بهترین مرجع ارئه دهنده بلیط هواپیما ارومیه در مشهد است.

دلمه برگ مو ارومیه

غذایی بسیار لذیذ که با استفاده از برگ درخت انگور (مو) تهیه می‌ شود، دلمه است؛ اما ویژگی متمایزی که از دیرباز این دلمه را از دلمه‌ های دیگر شهرها جدا کرده است در استفاده کردن از چند نوع سبزی است که به ‌صورت خودرو در اطراف شهرهای ارومیه می‌ روید و عطر و مزه دلمه را بسیار لذیذ و برای عاشقانش دل ‌چسب‌ تر می‌ کند.

آس چارتر این امکان رابه شما می دهد تا کمتر از سه دقیقه بتوانید بلیط هواپیما تهران ارومیه را رزرو نمایید.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 180
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 95
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 65
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 388
  • بازدید ماه : 898
  • بازدید سال : 2457
  • بازدید کلی : 2457
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی